Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rádió

Juventus Időjárás Időjárás előrejelzés

Linkblog

Rovatok

látotagó olvassa a lapot.

1. rész -A Bepucok

gonzalen 2009.05.17. 12:23

www.csefiszi.hu


A Bepucok
Az éjjel rosszul aludtam.
Felkeltem,bekapcsoltam a rádiót és azt mondta a hírolvasó, -sajnos csak a
 végét hallottam:
" ....gonosz átkot szórt a földre egy boszorkány....."

Azt hittem valami tréfa, ma már tudom, hogy nem az volt.... 
Rohanó világunk már-már elviselhetetlen kavalkádjában nem vettem észre, hogy az a agyvelőt szeletelő éles ,elviselhetetlen monoton hang nem az amit mi emberek generálunk hanem a boszorkány konyhájában a tűz fölött zubogó vízben megkötözött bepucok -akik egy az ember számára még nem felfedezett idegen faj. Úgy néz ki mintha ember lenne a különbség annyi, hogy nincs meg benne az, ami egy felnőtt emberben megtalálható. Hogy mi az? Én nem is tudom, talán úgy mondhatnám, hogy érettség, tapasztalat, fiatalság amiatt öli meg Őket, hogy mindez és a szeretet mely élteti az övé legyen. -Ott tartottam, hogy a bepucok a boszorkány konyhájában már félájultan a katarzis szélén önkívületi állapotban, sikító hangokat adnak ki. Na ez volt, amit mi emberek nem vettünk észre. Azt hittük a vonat zakatolása az autók fékcsikorgása a motorok zúgása a folyók morajlása, de rá kellett ébrednem, hogy ez a hang nem más, mint a bepucok fájdalma melyet a gonosz boszorkány okoz azért, hogy fiatalságát, szépségét és a kapzsiságát kielégítse….. Nos, elindultam, késztetést éreztem, hogy nyakamba vegyem a várost. Mentem, mentem és csak mentem addig amíg elérkeztem egy házhoz ahol ezek a hangok felerősödtek.


Követtem a hangot és egy nagy teremben találtam magam, ahol maga 
a boszorkány táncolt körbe-körbe a bepucok körül. Jóságosnak tűnt. 
Azt hittem először egy tündér, de valami a szemében megcsillant, mint egy 
lidérc úgy hasított belém a nézése.
Megbabonázott.
Táncolt, énekelt és közben varázsigéket mormolt hangosan. 
A bepucok azt tették, amit ő mondott, és ahogy Ő mondta nekik.
Eufórikus érzés kerített hatalmába és tudtam, éreztem nincs kiút, ott kell maradnom.....

 
folyt.köv.

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viva85 2009.05.20. 13:21:05

Kedves Ákos!

Nekem nagyon tetszik a történet, és nagyon kíváncsian, izgatottan és várakozásokkal telve vágyom a folytatásra. Remélem nem kell sokáig rágnom a körmeimet, és az oldalam sem bírja már tovább... :)
Annak ellenére,hogy nagyjából ismerem az események láncolatát, mégis olyan, mintha egy számomra ismeretlen regényt olvasnék.
Kérnél dedikált példányt is :)

Viki

Viva85 2009.05.24. 15:43:06

Kedves Ákos!

Csak egyetlen egy problémám van a műveddel: túl aprócska részleteket társz elénk. Oly sokat vártam, oly kíváncsian, és minimum egy száz oldalas regényt vártam :)
De nem panaszkodom, a történet még mindig elvarázsol, és feszült figyelemmel várom, hogy mi fog történi a bepucokkal, Fitokénával és Veled.
A folytatást megpróbálok türelemmel várni, de nem ígérem, hogy sikerülni is fog.

Viki
süti beállítások módosítása