Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rádió

Juventus Időjárás Időjárás előrejelzés

Linkblog

Rovatok

látotagó olvassa a lapot.

2.rész -Fitokéna

gonzalen 2009.05.17. 12:24

www.csefiszi.hu


Fitokéna
Amint a szertartás véget ért a boszorkány ott termett előttem.
Bemutatkozott.
Fitokéna, így hívták.
Nyájas volt és negédes, ahogy hozzám beszélt úgy éreztem a hatalmába kerített, illetve nem is éreztem semmit, csak, azt hogy ott vagyok, és már azt teszem, amit Ő mond. Volt egy macskája, Rizának hívták. A hátamra ugrott és a fülemet rágta, folyton nyávogott, és azt akarta, hogy rá figyeljek. Szeretem az állatokat, ezért különös figyelmet fordítottam a macskára. Észrevettem, hogy a boszorkánynak ez nem tetszik, mert amikor a macskájával játszottam mindig ideges lett. Ilyenkor mérgesen a seprűjét letette a földre, ráültette, és ott hagyta, ettől egy darabig nyugalom volt. Rájöttem, hogy a macska jól érzi magát a seprűn, mintha különös vonzalmat érezne a seprű iránt.










A boszorkány végigvezetett az épületen, hogy megmutassa a birodalmát.
Eközben a bepucok érdeklődve figyelték azt, ami történik. 
Folyton a nyomunkban voltak, figyelték az arcomat a kezükkel néha megérintettek.
Ettől a boszorkány láthatóan dühös lett, de nem tett semmit.
Az épület valaha színház volt, a termekbe lépve egy-egy pillanatra
 mélyebb vonzalmat éreztem, hogy közéjük tartozzam.






A szertartásokat a színpadon bonyolították le.


Évente meghatározott időpontokban nyilvános szeánszokat tartottak, 
amire a birodalom vénségeit 




















és más alkalmakkor a tehetséges varázsló tanoncokat hívták meg.
















Visszaérkeztünk a színházterembe és a bepucok kört alkotva leültek. 
Az egyik bepuc sietve egy széket tolt alám, hogy leüljek.
A boszorkány elmondta, hogy személyemmel bővül a csapat.
Csapat, társulat, barátikör vagy szekta sosem tudtam eldönteni, mert 
mindig másként éreztem magam a társaságukban.

A kör közepére állítottak, a bepucok körbe fogtak, míg a boszorkány egy 
emelvényre állt –és hangosan, már-már sátáni hangon önkívületi állapotban – 
lebonyolította a szertartást.

Beavattak.

Immár teljes körű tag lettem. Őszintén bevallom jó érzés volt tartozni valahová. Késő éjszaka volt, amikor hazaértem. A lakásba érve alighogy becsuktam az ajtót megszólalt a telefon... Fitokéna hívott. Nem emlékeztem, hogy megadtam volna az otthoni számomat, de nem is volt időm ezen gondolkodni, mert beszélni kezdett és én ittam a szavait. Kérdezett én válaszoltam, kérdeztem Ő felelt…Én meséltem, Ő hallgatta, Ő mesélt én figyeltem…. A nap már felkelt,észre sem vettem az idő múlását… Ő beszélt volna még de kértem, hogy hagyjuk abba, mert dolgoznom kellett menni…
folyt.köv.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.